Strona główna

Reklama w Social Mediach

Bądź tam, gdzie są Twoi klienci.

Kampanie reklamowe, które przynoszą efekty

Cały świat reklamy przenosi się do internetu, to oczywiste, że także Twojej marki nie może tam zabraknąć. Bądź tam, gdzie Twoi potencjalni klienci – trafiaj do nich ze swoim przekazem odpowiednimi kanałami. Do wyboru masz najpopularniejsze media społecznościowe takie jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn. Daje Ci to możliwość dotarcia zarówno do obecnych klientów, jak i do osób o podobnych upodobaniach, a więc z dużym prawdopodobieństwem do tych, którzy mogą stać się
kolejnymi nabywcami Twoich usług.

Rozwijaj swoją firmę dzięki nowoczesnym reklamom

 

 

Reklamuj się tam, gdzie są wszyscy

Z różnych mediów społecznościowych korzysta 3,8 mld ludzi na całym świecie. Praktycznie każda sieć społecznościowa posiada swoją platformę reklamową.

Wybierając odpowiednią sieć nie tylko możesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów ale także budować rozpoznawalność swojej marki czy nawiązywać nowe, biznesowe kontakty.

 

  • Facebook – największą grupą demograficzną na Facebooku są osoby w wieku 18-34 lata, stanowiący 35% aktywnych użytkowników
  • Twitter – największą grupą na Twitterze są użytkownicy w wieku od 18 do 29 lat, którzy stanowią 37% użytkowników
  • LinkedIn – używany głównie przez profesjonalistów, 61% użytkowników LinkedIn należy do kategorii wiekowej 30 – 64 lata
  • YouTube – serwis video dostępny w 76 językach jest częściej odwiedzany przez mężczyzn niż kobiety
  • Instagram – użytkownicy Instagrama to głównie kobiety w większość poniżej 35 roku życia

Docieraj do właściwych odbiorców

Tworzymy, monitorujemy i optymalizujemy kampanie reklamowe. Start każdej z nich poprzedzają odpowiednie analizy i badania. Odpowiednio wybieramy grupę odbiorców. Dobieramy do niej język i kreacje, aby trafić w jej gusta i zainteresowania.

 

  • Lokalizacja – gdzie mieszka użytkownik lub gdzie ostatnio był
  • Praca – w jakiej branży pracuje i jakiej wielkości jest firma, a nawet ci, którzy pracują dla konkretnych firm
  • Dane demograficzne – umożliwia kierowanie na takie dane, jak wiek, płeć, dochód gospodarstwa domowego i statu związku
  • Edukacja – umożliwia kierowanie na osoby o różnym poziomie edukacji np. ukończone studia czy kierunek sudiów
  • Zainteresowania – w oparciu o zachowanie użytkownika możesz kierować odpowiednie reklamy
  • Wydarzenia z życia – zbliżające się urodziny czy przeprwadzka, to wszystko może być potrzebne w przypadku tworzenia kampanii
  • Aktywność online – dostępne za pośrednictwem platform mediów społecznościowych kody śledzące, takie jak Facebook Pixel, pozwalają Ci targetować użytkowników na podstawie ich wcześniejszej historii przeglądania, tj. – kierować reklamy do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją witrynę w przeszłości