Prowadzenie Social Media
Skutecznie dbamy o wizerunek Twój oraz Twojej firmy.
Social media marketing
Wbrew pozorom prowadzenie kont firmowych w social mediach to coś znacznie więcej niż umieszczanie postów na Facebooku. Warto wiedzieć, co pokazać, jak to opisać, mieć świadomość, co się spodoba, a co nie. Trzeba mieć też czas na angażowanie się w dyskusję z fanami. Wie o tym doskonale każdy, kto próbował na własną rękę prowadzić profil, ale stracił zapał lub zabrakło mu inspiracji na kolejne posty. Wymaga to wszystko bowiem nie tylko znajomości mediów społecznościowych, ale i fanów, a także umiejętności budowania strategii, relacji, podążania za nowinkami, zmianami i – last but not least – dużej dawki kreatywności. Te cechy (i wiele więcej) znajdziesz u naszego zespołu, który prowadzi konta
w mediach takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.
Umiemy w Social Media
Wymaga to wszystko bowiem nie tylko znajomości mediów społecznościowych, ale i fanów, a także umiejętności budowania strategii, relacji, podążania za nowinkami, zmianami i – last but not least – dużej dawki kreatywności. Te cechy (i wiele więcej) znajdziesz u naszego zespołu, który prowadzi konta w mediach takich jak Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.
Zawsze na bieżąco
Media społecznościowe przechodzą zmiany, dostosowując się do użytkowników i trendów. Nowe algorytmy, funkcjonalności – to wszystko śledzimy na bieżąco. Obserwujemy także zachowania tych, którzy z nich korzystają – co budzi ich zainteresowanie, kiedy najbardziej są aktywni i w jaki sposób mówią o Twojej marce. Analizujemy dane i wyciągamy wnioski, aby móc zaproponować działania, które przyciągną i zaangażują fanów najskuteczniej.
Odpowiednia strategia
Na podstawie obserwacji opracowujemy strategię prowadzenia profilu i tworzymy harmonogram postów. Dobieramy odpowiednie formaty (gif, film, infografika itp.), mając na uwadze również wszelkie trendy w szybko zmieniającym się świecie. Musimy więc – mimo wszystko – pozostawać elastyczni. Mem, który bawił wczoraj, jutro już z pewnością będzie passe. Tego wszystkiego powinniśmy być świadomi za każdym razem, gdy tworzymy nowe treści.
Znamy odbiorców
Doskonała znajomość specyfiki kanałów, jakimi są social media, to nie wszystko. Tu zawsze najważniejszy będzie ich użytkownik, w końcu nazwa „media społecznościowe” nie jest przypadkowa. Graficy i copywriterzy w Futso tworzą posty, które podobają się fanom, a to dlatego, że powstają w oparciu o badania poprzedzające proces kreatywny. Dzięki naszemu know how budujemy relacje oraz sprawiamy, że powiększa się grono tzw. ambasadorów marki.
Spójny przekaz
Mimo że fani są ogromnie ważni, nie tracimy z oczu tego, co reprezentuje Twoja marka. Zawsze pamiętamy o niej, o jej wartościach i jej identyfikacji wizualnej. Dzięki temu jesteśmy w stanie nie tylko uniknąć wizerunkowych kryzysów, ale i znaleźć odpowiedni przekaz. To sprawia, że niezależnie od różnych mediów społecznościowych użytkownik widząc posty wie, od kogo pochodzą. Kanał może się zmieniać, ale spójność decydująca o rozpoznawalności marki musi pozostać.